Search
Close this search box.

HUKUM REZEKI

Dalam hukum rezeki kita tidak boleh bolot semua kerja kita nak buat. Mengikut logik akal, jika semua kerja kita buat duit kita akan selamat tak pergi kepada orang lain. Dengan itu kita akan kaya. Pandangan ini adalah mitos yang salah.

Dalam hukum rezeki, kita mesti mengagihkan rezeki kepada org lain. Dengan cara ini, Allah akan melalukan banyak rezeki melalui kita.Kita akan mendapat banyak kebaikkan dari rezeki yang melalui kita itu.

Anda perhatikan sepanjang hidup anda , orang yang bolot semua kerja dia buat , hidupnya tidak senang dan tidak kaya-kaya berbanding dgn orang yang kerjanya sedikit tetapi banyak mengagihkan kerja kepada orang lain, rezekinya lebih murah dan subur. Mereka menjadi kaya walau tidak berhajat kepada kaya. Ini kerana mereka melakukan kerja mengikut aturan hukum rezeki yang ditetapkan oleh Allah.

Jadi, jika anda ingin memiliki kekayaan jalannya adalah banyakan creat job kepada orang lain. Orang lain itu adalah hamba Allah. Insya Allah akan banyak rezeki akan melalui anda. Dengan itu anda terpaksa kaya.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *